♥ Brunetten Talar ♥

Direktlänk till inlägg 8 oktober 2013

Viktigt meddelande

Av Isabella - 8 oktober 2013 12:17

God middag! Tisdagen är här och det innebär en ny dag med nya möjligheter! Tänkte dock prata om en grej härinne. Ibland blir det inte som man trott, och det betyder att den här bloggen kommer att fokusera på vardagen med lille Hugo! Ja mat bilder kommer väl upp också samt att jag kommer köra på rolig fakta, tävlingar och så vidare härinne, men vad gäller kost och träning kommer det inte att bli något av det. Inget att fokusera bloggen på i alla fall. Just nu ska jag bara leva bra men ändå tagga ner rejält. Därför kommer bloggens ena kategori att tas bort, men en dag kommer den väl tillbaka. :)
Jag kan dock ändå garantera er en rolig läsning! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - 28 oktober 2013 13:42


God morgon, god middag och allt! Vår vecka kunde definitivt ha börjat bättre.... Har en liten flashis då vår älskade Hugo kräks återigen men denna gången är han jätte hängig och bara sover hela tiden. Jag har kunnat göra massor idag utan att han vill...

Av Isabella - 17 oktober 2013 21:05


God kväll. Idag har det verkligen varit en slappedag, dock med all rätt! Sambon var hemma idag igen och förmodligen imorgon också då det är lite knas just nu. Han fixade i alla fall en god potatisgratäng med kycklingfile bitar och sallad. Hur gott s...

Av Isabella - 16 oktober 2013 22:06


Helt slut är jag men har i alla fall fått en riktigt god middag! Sambon ställde sig och gjorde egna biffar med smält ost inuti samt gullök! Oh! Till det hade vi "pesto pasta" som vi kallar det, haha. Samt en god sallad med majonnäs. Jag har fått ett ...

Av Isabella - 16 oktober 2013 20:41

Hej och godkväll på er! Har haft en kass uppdatering eftersom att jag behövt en mindre bloggpaus av olika och privata orsaker. Men jag är redo igen! ;) Så vad har hänt? Mitt mående går upp och ned av särskilda anledningar. Jag är extremt sinnessjukt ...

Av Isabella - 9 oktober 2013 18:14


Jag kommer aldrig förstå mammor som ägnar timmar vid datorn, makeup osv, och när dom slösar pengar gör dom det på skit till sig själva, men barnen? Nej dom går rundor i blöja för det mesta bara. Jag kan verkligen säga att jag hatar det beteendet för ...

Följ oss på Instagram

Instagram

Presentation


Jag som driver bloggen heter Isabella och är 21 år. Jag bor i fina staden Helsingborg med sambon Markus och valpen Hugo. Härinne får ni ta del av vår aldrig så lugna vardag, inspiration, shopping, små tävlingar med mera.

Kategorier

FACEBOOK

Fråga mig

6 besvarade frågor

Mitt arkiv

Omröstning

Vilken bloggerska gillar du bäst?
 Isabella Löwengrip
 Kissie
 Keela
 Kenzas

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards