♥ Brunetten Talar ♥

Alla inlägg under juni 2012

Av Isabella - 27 juni 2012 23:55

På tal om min viktnedgång så har jag inte fuskat alls och tycker jag klarar detta skit bra! Makrill och kokta ägg till frukost,kött eller rysk fet yoghurt med solrosfrön och linfrön till lunch, och olika kött,fisk rätter till middag.:) allt utom potatis,ris.pasta osv!Det började med att jag faktiskt skulle ändra kosten på grund av min Endometrios men så följde vikten med på köpet. Jag hoppas att det blir en märkbar skillnad snart med magsmärtor!

Av Isabella - 26 juni 2012 23:05

► Play the moment
▌▌ Pause the memories
■ Stop the pain
◄◄ Rewind the happines

Tidigare månad - Senare månad

Följ oss på Instagram

Instagram

Presentation


Jag som driver bloggen heter Isabella och är 21 år. Jag bor i fina staden Helsingborg med sambon Markus och valpen Hugo. Härinne får ni ta del av vår aldrig så lugna vardag, inspiration, shopping, små tävlingar med mera.

Kategorier

FACEBOOK

Fråga mig

6 besvarade frågor

Mitt arkiv

Omröstning

Vilken bloggerska gillar du bäst?
 Isabella Löwengrip
 Kissie
 Keela
 Kenzas

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards