♥ Brunetten Talar ♥

Alla inlägg under december 2012

Av Isabella - 9 december 2012 22:23

Vill inte alls va med ikväll men har i alla fall bäddat ner mig i soffan efter lite mat!!
Det blev kyckling och sallad..

Skolan imorn förhoppningsvis. Har vidrigt ont i magen!! Men det är typ bara två timmar så det borde jag väl klara kan man tycka! Får se hur den här skiten urartar.

Idag känner jag mig bara bitter och folk ber mig vara positiv men det är inte så lätt!! Många tankar kring livet också och det är faktiskt inte kul.

Träningen har stannat upp på grund av att jag varit så sjuk i allt från förkylning till magsmärtor, så det gör mig också deppig. Träning stannar upp = vikten likaså! Ska bli skönt att börja med soppan i januari på ett sätt, men samtidigt kommer det bli en tortyr. Men skönt för att jag vet vad jag får i mig exakt då och känner att jag har lite mer koll!
Men men. Innan dess kommer julen och all härlig julmat, bullar och godis!

Orkar inte mer.
Här kommer bild på kvällens middag.

Av Isabella - 4 december 2012 21:25

God kväll och hallå!! Är sinnessjukt trött ikväll. Precis ätit fiskgratäng med broccoli i och kollar på Big Bang Theory!! Så sjukt rolig serie, haha skrattar lika mycket varje gång!

Bild på maten!

Av Isabella - 2 december 2012 22:36

God kväll!! Härlig söndag har det varit! Blev julskyltningen i Helsingborg med min älskling, och det var mysigt sådär i snön, julmusik och så! Lite besviken då det inte fanns jätte mycket att titta på. Hade det inte snöat och legat massor av det på marken så hade jag nog inte fått en riktig julkänsla.
Men men. Trevligt och mysigt blev det ändå. Markus klagade länge på kylan så tillslut gick jag och köpte varsin mugg med glögg till oss, haha! En tyst och nöjd pojkvän hade jag efter det.;)

Ikväll blev det fullkorn pasta (egentligen ska vi inte äta pasta alls) med köttbullar och sallad, till middag! Men sjukligt gott var det! Vi tog grädde i pastan också, som pricken över i:et!

Bild kommer nu på vår snö dag samt middagen och mina nya varma strumpor!!

Av Isabella - 2 december 2012 14:25

Hallå! Idag är det fullt med snö och 1:a advent!:) Så härligt! Kunde faktiskt inte blivit en bättre första advent!
Snart ska jag och Markus iväg på julskyltningen också, sen blir det bara mys på hög nivå ikväll!
Ska verkligen försöka njuta av den här söndagen utan att tänka för mycket på morgondagen och att det då är dags för skola! Har vilat hemma en vecka nu så nu är det bara att paddla sig dit! Eller åka pulka?!:D Haha. Det hade varit en syn!!
Inte varit så aktiv här inne. Men kan berätta att i fredags var jag och Markus ifrån varandra (kors i taket). Han skulle hem till sina föräldrar. Äta, mysa och igår julpynta, så vi bestämde helt enkelt att passa på om man säger så, att vara ifrån varann ock hitta på lite egna saker. Jag sov hos min kompis!
Var även på inspirations kväll, som då Natascha höll i. Det blev riktigt lyckat och jag ville bara köpa en miljon saker! Haha.
Fick även upp ögonen för det här med att sälja sådana här saker (smink, parfymer, hår och hud produkter osv), hemma hos folk! Funderar på att satsa på det faktiskt. Vi får se!:) I alla fall att jag testar!


Nej nu ska jag och Markus hoppa in i duschen innan vi beger oss utåt! Kommer lite vinter bilder sen, då vi bestämt att vi ska ta lite fina bilder nu när det är så pass mycket snö och sånt ute!:)

Följ oss på Instagram

Instagram

Presentation


Jag som driver bloggen heter Isabella och är 21 år. Jag bor i fina staden Helsingborg med sambon Markus och valpen Hugo. Härinne får ni ta del av vår aldrig så lugna vardag, inspiration, shopping, små tävlingar med mera.

Kategorier

FACEBOOK

Fråga mig

6 besvarade frågor

Mitt arkiv

Omröstning

Vilken bloggerska gillar du bäst?
 Isabella Löwengrip
 Kissie
 Keela
 Kenzas

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards