♥ Brunetten Talar ♥

Alla inlägg under juli 2013

Av Isabella - 31 juli 2013 18:46

Chock! vi åt faktiskt hemma ikväll, hihi. Markus gjorde en god korvstroganoff och till det hade vi sallad, fast min lillebror fick pasta också! hehe det är ju bara vi som äter speciell kost, så får vara snäll.
Super gott och jag/vi blev snabbt mätta och belåtna! På grund av regnet blir det inget golf spelande här ute vid stranden ikväll, utan vi kör på det en annan dag! Ikväll blir det promenad, duscha, mys vid tv:n och sen sova!

Maaaaat!

Av Isabella - 31 juli 2013 15:34

God eftermiddag! Vi har verkligen varit i full gång idag, klockan är bara 15.20 ca och vi har redan hunnit köpa bil och veckohandlat... ja ni såg rätt! På fredag hämtar vi ut en kombi bil! Äntligen är biljakten över får man väl säga! En mycket billigare, större och bättre bil än den sportiga Golfen!
Allt är i alla fall bra, nu ska jag vila och ifall min axel blivit bättre efter middagen ikväll, så ska vi ut och spela golf!
Vi åt på restaurang idag igen! haha, ja vi älskar att äta ute! ;) Den här gången blev det kinamat, lunch buffé.
För mig blev det lite av två olika köttgrytor varav det ena var i ostronsås och väldigt gott! Sen räkor och sallad till det. Glömde återigen ta bilder, men men!
Ni får i alla fall bild på mitt fina linne och lite till!

Min nya favorit!

Min älskling.

Mitt hjärtetroll!

Av Isabella - 31 juli 2013 09:39

God morgon! eller inte... Somnade med smärta i axeln/nacken, och trodde jag skulle sova bort det men icke! Vaknar med en fruktansvärd smärta och svullen! Blir knäpp på det här, så klart att det OCKSÅ skulle komma!! Har svårt att röra mig och känner mig svimfärdig ibland av smärtan. Slår vad om att det blivit en inflammation i axeln! Varför vet jag dock inte, men känns som min gamla vanliga ledvärk gånger hundra!
Glömde ta bild på frukosten men sen kom jag ändå på att det var samma som igår, haha. Så skit samma!
Är nu på väg för att göra en koll på bilen med grabbarna, sen får vi se vad dagen har att erbjuda!

Sakta men säkert... men det tar sig, det tar sig...

Av Isabella - 30 juli 2013 20:52

Sååååå slut i kropp och knopp! Vi har verkligen hållit igång hela dagen.. Kollat på bil, lunchat ute, sen hörde sambons vänner från Tyskland av sig, dom var visst här på besök så vi åkte in till stan jag, sambon och lillebrorsan för att umgås lite med dom! Slutade med en kopp kaffe på ett fik som var FULLT med folk!! Panik, panik, panik och sååååå varmt! Det var trevligt i sig, men jag är trots allt sjukskriven just nu för bland annat social fobi, så ni kan ju tänka er hur jag upplevde allt folk...
När jag säger att jag sprang ut därifrån när vi skulle vidare, så skojar jag inte...
Därefter blev det Ikea och Media Markt... ja alltså ni ser, jag va helt knäckt! Sen insåg vi att klockan var mycket och vi skulle aldrig hinna äta middag i normal tid (innan åtta) om vi måste hem och laga den också! Så vi stack till en pizzeria där lillebror fick käka en kebabrulle medan jag och sambon delade på en kebabsallad! Dvs en sallad med bara kött och grönt, ingen pasta eller något annat kolhydrater i.

Brödet tog sambon sen delade vi på salladen till middag ikväll! :)

Haha mina knäppisar!

Gabriel vilade lite efter en fullspäckad dag, i stan!

Inne på Media Markt... Nog visste jag allt var jag hade brorsan!

Okej då, ni får en bild på mig med!

Av Isabella - 30 juli 2013 10:25

God morgon i stugan! alldeles nyvaken och super trött är jag, men nu är det dags för frukost med grabbarna! Sedan blir det ut på ääääventyr!

Det här ska jag slänga i mig nu, avslutas med vattenmelon!

Min älskade brorsa vid frukosten!

Bara när min bror är här, ser frukost bordet såhär blandat ut, haha!

Av Isabella - 29 juli 2013 22:22

God kväll! Nu har vi idag både fått undan massor av saker i lägenheten, samt fått åka till mamma i Ängelholm på middag! Mamma bjöd på lax i sås med en god sallad! Stort tack för att du tänkte på min kost. ;)
Min bror följde med oss hem som planerat! Blev en mysig kvällstur hem i bilen, och nu sitter Gabriel klistrat vid tv:n i vardagsrummet och spelar! Vi alla ser fram emot en jätte rolig tid med massor av skojiga händelser! Det här behövs verkligen...

Gabriel har köpt en present till mig och Markus. Inget vi har användning för just nu, men vi hoppas få det en dag! Tanken var god och det ska sparas fint här hemma. ;)

Jag är INTE gravid nu! Men det här var en god tanke av min bror, för han vet ju att en dag kommer det till användning. :)

Min knäppe bror på väg upp till oss..

Vinst!! Den här leopard tunikan köpte jag i Berlin 2011, innan jag flög upp i vikt! Då satt den bra, men sen satt den inte alls bra på mig, var till och med super trång i armarna. Idag hitta jag den i garderoben och tänkte: jag gör ett försök, går det inte så är det bara så! Voila!! Jag kunde ha den och den satt BRA!! Ren och skär lycka!
Såhär förvånade blev jag och sambon, hahah!

Av Isabella - 29 juli 2013 16:40

Nu är det toppenfint hemma! i alla fall så fint det kan bli nu tills vi köpt nya små grejor till hem inredningen!

Bjuder även på lunch bild!

Av Isabella - 29 juli 2013 12:08

Frukosten bestod mest av frukt idag, och var sådär jätte lagom! Har fått tillbaka min hunger känsla så jag var väldigt hungrig när vi högg in! När jag började med kosten så kunde jag inte känna det där kurrandet i magen, dock blev jag väldigt yr i skallen när det gått lite för länge mellan måltiderna! Men yrsel är något jag får stå ut med även när jag inte är hungrig, varje gång jag reser mig ur sängen/soffan, hostar eller liknande så snurrar det till i huvudet på mig! Vet inte riktigt varför det är så, men börjar nästan vänja mig...

Jammi frukost!!

Följ oss på Instagram

Instagram

Presentation


Jag som driver bloggen heter Isabella och är 21 år. Jag bor i fina staden Helsingborg med sambon Markus och valpen Hugo. Härinne får ni ta del av vår aldrig så lugna vardag, inspiration, shopping, små tävlingar med mera.

Kategorier

FACEBOOK

Fråga mig

6 besvarade frågor

Mitt arkiv

Omröstning

Vilken bloggerska gillar du bäst?
 Isabella Löwengrip
 Kissie
 Keela
 Kenzas

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards