♥ Brunetten Talar ♥

Alla inlägg under september 2012

Av Isabella - 23 september 2012 15:29

I helgen har jag och min söta Markus jobbat på för fullt i lägenheten, som dessutom ser ut som en nu! Haha.
Ikväll blir det nog att sova där, efter lite pizza (jag vet, synd), hos mamma.:))

Men innan dess ska vi byta ut en sak på Väla och hämta min bokhylla hos pappa. Oh fy jag vill inte! Är inte helt okej än heller så just nu e bara allt jobbigt !!

Den här veckan måååååste jag vara i skolan/praktik även fast jag inte e okej.:-/
Det e faktiskt jobbigt att ha den Pressen på mig.:-/
Men vad fan ska man göra. Hade gärna haft lördag idag igen haha.
Mer vila och mer godis!:D
Eller vad säger ni?!;)

Av Isabella - 21 september 2012 13:02

Just nu är jag fruktansvärt seg då jag har gått och blivit sjuk.
Kollar på Holby City nu och ska få i mig lite lunch.
Uppdaterar lite mer senare.

Av Isabella - 19 september 2012 18:46

Hallå ja.

Nu sitter jag vid min MacBook.  

Åh den e så jävla nice!

Hade en lektion i skolan idag i en timme om dessa datorer för att vi skulle veta vad vi gjorde, men nu så e jag igång riktigt mycket och bara kör på, haha. Nice!!


Idag innan jag hämtade min dator så var jag på praktiken.

Eftersom att jag mår väldigt dåligt just nu så har mina tider kortats ner ju....

Jag fick väldigt ont i magen där precis innan jag skulle sluta så det blev alldeles lagom.


Uppdaterar nog mer sen.


 

Av Isabella - 18 september 2012 17:22

                   

Följ oss på Instagram

Instagram

Presentation


Jag som driver bloggen heter Isabella och är 21 år. Jag bor i fina staden Helsingborg med sambon Markus och valpen Hugo. Härinne får ni ta del av vår aldrig så lugna vardag, inspiration, shopping, små tävlingar med mera.

Kategorier

FACEBOOK

Fråga mig

6 besvarade frågor

Mitt arkiv

Omröstning

Vilken bloggerska gillar du bäst?
 Isabella Löwengrip
 Kissie
 Keela
 Kenzas

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards