♥ Brunetten Talar ♥

Alla inlägg under oktober 2012

Aj.

Av Isabella - 30 oktober 2012 18:29

Ligger i sängen under mitt underbara Hello Kitty täcke och har allmänt ont!
Magen börjar bråka med mig nu också. Skit alltså.
Fan vilken kass dag på lovet! Hade ju velat göra någonting vettigt liksom!! Men här ligger jag.


Men min finfina pojkvän lagar mat till oss nu sen ska vi ut och få lite luft!


En liten ego bild här i soffan.

Av Isabella - 30 oktober 2012 17:57

Åh det är så förbannat gott med frukt och grädde!

Följ oss på Instagram

Instagram

Presentation


Jag som driver bloggen heter Isabella och är 21 år. Jag bor i fina staden Helsingborg med sambon Markus och valpen Hugo. Härinne får ni ta del av vår aldrig så lugna vardag, inspiration, shopping, små tävlingar med mera.

Kategorier

FACEBOOK

Fråga mig

6 besvarade frågor

Mitt arkiv

Omröstning

Vilken bloggerska gillar du bäst?
 Isabella Löwengrip
 Kissie
 Keela
 Kenzas

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards