♥ Brunetten Talar ♥

Alla inlägg under februari 2013

Av Isabella - 27 februari 2013 22:23

Kvällens middags bild!!

Av Isabella - 26 februari 2013 19:49

Vilken dag! Nu är jag helt slut i huvud och kropp. Skolan till 17.00 idag varav att vi var iväg på en utställning så jag fick stressa tillbaka till min extra lektion, sen så fick jag mycket information av min ena lärare sådär i slutet.
Efter skolan blev det fönster shopping i väntan på pappa. Sen lite prat med honom över en fika på espresso house.
Så nu blir det bara att umgås med min kompis till typ tio ikväll när Markus kommer hem. Trevligt!

Skolan har precis bara börjat och jag vill redan ha helg, haha. Är så trött i huvudet! Men imorgon börjar hemstudierna i alla fall. Dock lär jag vara helt slutkörd då jag ska till min läkare på undersökning och samtal! Får se hur det där går... Inte träffat just den läkaren sen november typ! Blir tyvärr också mycket plugg hemma då jag har en inlämning till på torsdag.
Kan ju alltid hoppas att min kontakt person ringer i veckan med goda nyheter där hon berättar att jag fått praktik/jobb! Vill bara slippa detta och komma ut i arbetslivet. Eller ja, just nu blir det praktik tre gånger i veckan fram till studenten men jag kommer ifrån allt detta liksom.
3 månader kvar, 3 månader kvar... haha.

Av Isabella - 26 februari 2013 11:45

Träningsvärk som fan! Haha märks att man inte är riktigt van ännu! Ont i armar,bröst,lår och mage. Järk!

Började sent i skolan idag och strax ska vi iväg till en utställning på Hallandsåsen. Kul? Nej...


Fick på mig en tröja som jag inte kunnat ha på länge! Stolt! Skönt när man börjar se resultat på det här viset.  

Av Isabella - 25 februari 2013 21:21

Maten ligger i magen och vi är nöjda!
Hahaha våra portioner är det stor skillnad på!

Men först...
Idag har jag ätit riktigt bra och flera gånger!

Frukost: Ett kokt ägg
Lunch: Ost och skink omelett
Mellanmål: En burk makrill i tomatsås och lite majonnäs
Lite senare åt jag också en näve nötter pga försenad middag!
Middag: Köttgryta med pasta (lite)!

Nu ska jag bjuda på en bild hur det ser ut på våra tallrikar.. haha.
Markus äter SKIT mycket nu och onyttigt för att gå upp i vikt!
Jag äter mindre och vill gå ned i vikt! Så bilden säger allt!;)

Av Isabella - 24 februari 2013 22:21

Huaaa, vad trött jag är ikväll!
Hade i alla fall en mycket trevlig kväll hos pappa! Åt middag där - Enpanadas! Såååå gott! Sedan lämnade vi min lillebror hos mamma och kom hem till vår lille bebis!

Har hoppat ytterst lite med Alvin ikväll och även lekt lite! Försöker aktivera honom mer än jag gjorde innan då han är mer och mer självsäker utanför buren och kan skutta rundor utan att bli osäker och så. Längsta han gjorde var att gå enda ut till platsen vi har köksbordet och sedan till soffan! Vilket är jävligt mycket för att vara lille Alvin! Duktig pojke!

Imorgon, vet ni vad som händer då? Jo då ska vi till GYMMET! Åh yes!! Ska bli så jäkla skönt! Haha åh först idrott i skolan och sedan gymmet på kvällen, oj oj OJ vad illa jag kommer må i kroppen imorgon kväll!!;) Det gillar vi... nu i alla fall!

Nej lite mys framför tvn och sen sova.

Försöker lära Alvin att snurra rundor, haha.

Av Isabella - 24 februari 2013 15:03

Ny header som ni ser, får se hur länge det dröjer innan jag tröttnar på den med haha. Nej men jag älskar att pilla med bilder och göra snygga saker, variera mig och så vidare!

Alvin har fått yra runder här lite nu, så nu blir det en dusch sen hem till pappsen!

Av Isabella - 24 februari 2013 14:03

Vilken härlig morgon jag och mina pojkar har haft! Bara mys framför tvn med Vampire Diaries och en god frulle!

-1 kg på vågen också idag!  

 

Och nu sitter jag här och fjantar mig!  


Lite senare så ska vi till min pappa på lite middag. Hans underbara Enpanadas blir det!! Åh, vad gott det ska bli!

Lyssnar på härlig musik just nu och känner mig faktiskt väldigt glad! En skön känsla och ovanlig såhär en söndag! Borde ha "dödsångest" inför skolan imorgon, men känner mig GANSKA lugn ändå! Får väl se hur länge den känslan håller i sig.


Pillade med lite bilder här vid datorn. Fixade ett litet collage på mig och min lillebror!

 

Haha åh. Vad jag älskar dig!  

Av Isabella - 24 februari 2013 12:31

Mys!!

Följ oss på Instagram

Instagram

Presentation


Jag som driver bloggen heter Isabella och är 21 år. Jag bor i fina staden Helsingborg med sambon Markus och valpen Hugo. Härinne får ni ta del av vår aldrig så lugna vardag, inspiration, shopping, små tävlingar med mera.

Kategorier

FACEBOOK

Fråga mig

6 besvarade frågor

Mitt arkiv

Omröstning

Vilken bloggerska gillar du bäst?
 Isabella Löwengrip
 Kissie
 Keela
 Kenzas

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards